torsdag 22. november 2012

Et lite pip!

Lenge siden jeg har vært innpå og oppdatert her nå..

Dagene her er veldig lange og da spesielt med to jenter som sakte men sikker nærmer seg trassalder og alt det som følger med.. Men selv om dagene er lange og noen ganger veldig tøffe så elsker jeg jobben min!

Mye har skjedd siden sist, jeg kom hjem fra Canada (noe som virker som om var flere år siden), jeg har utforsket Bay Area, fått masse gode venner, jeg har drukket masse kaffe (gotta love the hot coffee guy), jeg har shoppet ALT for mye og jeg har vært i L.A. (Awesome!). Sist men ikke minst - noe som er veldig stort her, jeg fylte 21 år og kan dermed kjøpe og drikke alkohol lovlig i USA!

Men livet i California har ikke vært bare en dans på roser, jeg har hatt noen uenigheter med mine vertsforeldre - noe som tidvis har vært veldig tøft og så gikk dessverre min vakre, gode og snille bestemor bort i slutten av september - avstanden ble plutselig veldig stor, men med støtte fra venner og familie både her og hjemme så valgte jeg etter min bestemors ønske og bli her og hadde da min egen markering for å hedre min søte bestemor. Hvil i fred Bedstemor <3

I disse dager er min vertsfars foreldre på besøk fra Canada, hvilket som byr på noen mindre problemer da de er som besteforeldre fleste og gjerne gir etter mens jeg er den store stygge ulven som setter grenser..

I morgen er det Thanksgiving, noe som er en spennende tradisjon som jeg gleder meg til å få oppleve.
Fredag er det Black Friday, som er årets største shopping dag med masse tilbud og folk går visst helt Bananas. Jeg har bestemt meg for å våge meg ut og skal plukke opp Cecilie, min danske venninne på morgenen.. Så får vi se om det blir noe shopping eller om hele opplevelsen blir traumatisk og jeg vil få varige men og aldri dra på shopping igjen :-)

Nå skal jeg ned i den berømte "man cave" som min vertsfars har i kjelleren og sette meg foran 62 tommeren for å se på Chuck før jeg etterhvert kryper til køys!

Vi Blogges, I guess..

Peace Out!
Jannike ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar