torsdag 6. juli 2017

Mot Nord

Det er over 2 år siden sist oppdatering her inne. Mye har skjedd siden den gang. Jeg er ferdig med min bachelor i Ledelse og organisasjonsutvikling. Jeg har fått samboer og etter å ha bodd sammen i Elverum i et år, har vi nylig flyttet nordover, nærmere bestemt til Andøya i Vesterålen.

Her på Andøya blir vi boende et par måneder frem til han begynner i fast jobb som sykepleier på sykehuset på Stokmarknes og vi flytter dit.

Hva jeg skal gjøre fremover er fortsatt litt usikkert, det har vist seg å være vanskelig å finne jobb med min bachelorgrad. Jeg har også funnet ut av at det ikke helt var riktig utdannelse for meg, så på nåværende tidspunkt er planen at jeg skal sette meg på skolebenken igjen neste år. Dessverre får jeg et ufrivillig friår det neste året, da studiet jeg skal ta, Barnehagelærer, kun startes opp annet hvert år her oppe. Jeg håper derfor med bakgrunn i fagbrevet mitt som barne- og ungdomsarbeider at jeg kan få noe vikariat i enten barnehage eller skole fra høsten av.

Sommeren regner jeg med å bruke på å komme meg igjen etter at jeg tråkket skikkelig over for 2 uker siden. Vi hadde tenkt å bruke sommeren på mye fjellturer, men siden jeg ødela foten så blir vi nødt til å ta det litt med ro. Jeg regner allikevel med at det blir både fjellturer og tur i fjæra på oss i sommer, bare ikke like krevende turer som planlagt.

Jeg hadde egentlig lagt bort bloggingen, men siden jeg har flyttet nordover, bort fra familie og venner har jeg tenkt at jeg blåser støvet av bloggen og kan bruke bloggen som en måte å dele litt av hverdagen og opplevelsene våres her oppe med de som er nysgjerrig på livet i nord.

Jeg kommer tilbake med bilder fra nord i neste blogginnlegg, jeg hadde visst ikke fått lastet bildene fra nye telefonen over på pcen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar