mandag 30. mai 2011

Veien mot USA!

Da er jeg i gang med prosessen mot livet som Au Pair i USA. Jeg sendte en mail til byrået Cultural Care på lørdag med noen spørsmål og fikk bare positive svar og fikk også en link til der hvor jeg skal legge inn søknaden min og referanser og sånn. Så nå skal jeg etterhvert i gang med å fylle ut, men det er en del. Jeg har heldigvis god tid på meg til å få fylt den ut siden jeg ikke reiser før Juli neste år når jeg er ferdig med fagprøven som Barne- og Ungdomsarbeider. Det er kjempe spennende og endelig kunne komme i gang med prosessen, da jeg har drømt om å reise til USA som Utvekslingsstudent eller Au Pair siden jeg gikk på ungdomsskolen.

I dag har jeg ikke vært på jobb siden jeg har vært forkjøla hele helja og sov veldig dårlig i natt. Så dagen har gått til å sende mail og slappe av på sofaen så jeg forhåpentligvis kan på jobb i morra. Kvelden skal gå til å slappe av enda mer og glo litt på kassa.

Peace Out!

Jannike

6 kommentarer:

  1. Oi, det skjedde noe med den første kommentaren, hehe..(Bare slett den!) Men så moro å lese at du også skal være au pair! Du har så mye å se fram til :)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du kommenterer på bloggen min. Jeg må si at din blogg er kjempe inspirerende og jeg har fulgt den en god stund og dine opplevelser gir meg bare enda mer reiselyst!

    SvarSlett
  3. :) Oioi.. En stund hehe.. Lurer på hvor lenge det er?
    Gleder meg til å følge bloggen din!

    SvarSlett
  4. Fant linken til bloggen din inne på Facebook sida til Cultural Care for noen månender siden og har egentlig fulgt bloggen din siden!

    SvarSlett
  5. :) Såå bra at noen faktisk sjekker hehe! En annen jente i dag som stilte noen spørsmål om det å være au pair, kanskje det innlegget jeg skrev kan hjelpe deg også :)

    SvarSlett
  6. Så det! Veldig spennende på lese! :)

    SvarSlett