tirsdag 31. mai 2011

Today!

Dagen i dag har egentlig gått rolig for seg, tvang meg på jobb, gadd ikke sitte hjemme på sofaen og gnome en dag til. Når jeg var ferdig på jobb gikk jeg nes til byen og henta noe krem på apoteket og kjøpte meg voksduk på nille som kosta 30 kr, den skal tas i bruk på torsdag når jeg skal lage hjemmelaga drops sammen med bestevenninna mi Benedicte og kanskje sammen med Røde Kors Ungdoms Delegatene vi har her i Aust Agder som kommer fra Rwanda.

Når jeg kom hjem kom broren min sammen med nevøen min og eldste niesa mi. Jeg jobber veldig hardt for at nevøen min skal rekke og så tante før han blir 1 år den 15. juni, but no luck yet! Så var vi oppe hos Trampe (kaninen) en tur og han fikk løpt fra seg i løpegården en liten stund. Han er begynt å bli skikkelig sær etter at jeg ikke har kost så mye med han den siste tida fordi det har vært så dårlig vær, så nå blir det kos på han hver dag fremover, så han skal bli den kosete, rolige kaninen jeg kjøpte for noen uker siden.

Nå ligger jeg å daffer i senga inne på rommet mitt og ser på One Tree Hill før jeg skal opp å kose litt med Trampe, før han blir alt for sær.

Peace Out!

Jannike

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar