torsdag 2. juni 2011

Hei igjen!

De to siste dagene har egentlig gått i ett. I går hadde jeg tidligvakt på jobb og når jeg kom  hjem kom eldste niesa mi og vi var oppe hos Trampe en god stund, hvor ho fikk sitte oppe i luftegården sammen med kaninen, det var kjempe stas. Jeg vet ikke om det var jenta eller kaninen som koste seg mest. Mens ho satt oppi der sammen med kaninen fikk jeg også rydda i kaninburet og fått bytta ut sagflis. Kroppen var så utslitt etter snuppa var reist  at jeg la meg i senga å slappa av en stund før jeg la meg.

I dag unna jeg meg å sove lenge før snuppa kom å vekka meg. Så var det opp før bestevenninna mi kom for å lage drops. Vi holdt på i ca. 2 og en halv time og vi fikk lagd 7 forskjellige smaker. Etter vi var ferdig var det grillings på menyen før alle tantebarna kom på overnattning, så eldstemann ligger inne i min seng å ser på Scooby Doo frem til ho sovner.

I morra har jeg lovd eldste jenta at vi skal bake rundsykker til frokost og at vi skal til byen å kjøpe snacks til Trampe.

Nå skal jeg opp å kose litt med Trampe og gi han litt salat rester før jeg skal slappe av og kose meg resten av kvelden.

Peace Out!

Jannike

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar