onsdag 22. juni 2011

Hallo!

Da var jeg på plass igjen! Har veldig hektiske dager for tida..

Har sagt hade til Røde Kors Ungdomsdelegatene, var i Oslo forrige helg på avskjedsmiddag. Fikk sagt hade og ønsket de lykke til videre. Kom også i Dagbladet når jeg var der :P

Har hatt mine siste dager på Frivoll Skole, var på en måte deilig siden det har vært et kjempe tøft år hvor jeg har slitt mye med trivselen, men på en annen side så var det jo trist og. Kommer jo til å savne kollegaene og ikke minst alle de herlige ungene, men nå ser jeg frem mot nye utfordringer når jeg skal begynne på Holvika Ungdomsskole i August.

Nyter dagene sammen med tantebarna og kaninusen. I dag fant elste tantebarnet ut at Trampe i dag var "Rampe Trampe."

Har en del Røde Kors arbeid som skal unnagjøres og nå begynner sesongen på Ibsen Museet for fullt også etterhvert.

Har endelig fått begynt litt på Au Pair søknaden, så håper på å få den ferdig i løpet av sommeren en gang, men har jo sånn sett ikke hastverk siden jeg ikke skal reise ut innen neste sommer. Må ha bestilt nytt pass også, men det er alltid litt krevende, da jeg er dansk statsborger. Det blir jo ikke lettere av at jeg er født i Norge og at det ikke står fødeby i passet mitt, men at jeg er født i Norge.. Får se hvordan jeg ordner det, kan jo bli problemer med visum og sånn til USA vistnok..

Men nå skal jeg snart en kjapp tur under dusjen før jeg legger meg. Skal opp på jobb i morra..

Peace Out!

Jannike

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar