mandag 13. juni 2011

Long time, no see!

Hei igjen!

Den siste uka har egentlig gått i ett.

Mandag reise jeg til Arendal på møte i Distriktsrådet for Røde Kors Ungdom i Aust Agder rett etter jobb og var ikke hjemme før utpå kvelden.

Tirsdag-Onsdag var jeg på overnattning på Kilandssenteret utenfor Grimstad med 4. klasse klubben på SFO på den skolen jeg jobber på, veldig koselig, men må innrømme at jeg etter den turen har virkelig respekt for de lærerne som har vært med min klasse på tur opp igjennom. 3-4 timers søvn = en stykk trøtt Jannike dagen etter.

Onsdag ettermiddag var det rett til Arendal etter jobb for å forberede avskjedsfest for Røde Kors Ungdomsdelegatene vi har hatt her i Aust Agder det siste året, veldig koselig og vi satt å pratet til kl 2230. Jeg sier bare en ting, jeg er glad det finnes kaffe.

Torsdag skulle jeg egentlig på båttur etter jobb, men båten gikk i stykker så jeg ble heller hjemme og forberedte noe mat til fredagen.

Fredagen var jeg først på jobb før jeg rett etter jobb var en kjapp tur i byen å kjøpte avskjedsgave til delegatene før det var rett til Malin, bestevenninna mi for å lage klar avskjedsmiddagen til delegatene. Det var veldig koselig og vi lærte han ene å spille Poker!

Lørdag var jeg på jobb på Ibsen Museet. Veldig koselig å komme igang igjen, elsker den jobben. Veldig koselig å jobbe med Victoria.


Søndag syklet jeg til jobb på Ibsen Museet. Jeg og Victoria hadde det kjempe koselig sammen og jeg fikk lest endel i boka mi;

 
Kjempe spennende bok, jeg har lest endel om Marilyn Monroe tidligere, men i denne går litt mer i dyben og det er tydeligere referanser til personer. Eneste ulempen er at den er på engelsk så det tar litt lengre tid å lese enn ellers, men engelsk har sånn sett aldri vært et problem for min del.

Etter jobb spiste jeg kinamat med Benedicte før vi gikk på kino å så Paul.


Vil ikke si at det var en kjempe bra film, men den var helt grei. Etter filmen syklet vi hjem. La meg tidlig, var totalt utkjørt etter å ha gått i ett i en uke med minimalt med søvn. Tror jeg sov rundt 12 timer i natt.

I dag har jeg egentlig bare daffa på sofaen og nytt stillheten og det faktum at jeg ikke skulle noe. Og så lagde jeg sjokolade kake bare for å gjøre noe i dag. Yummo!

I morra er planen å sykle til jobb (hvis det har slutta å regne) og så etter jobb må jeg til Arendal en tur på et Røde Kors møte og så må jeg også kjøpe noen ting til Trampe når jeg er der.

Peace Out!

Jannike

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar