søndag 5. juni 2011

Hei Hå!

I går sov jeg lenge og tok igjen søvnen jeg ikke fikk natt til fredag. Dagen ble brukt til å slappe av og så kom Benedicte i går kveld til grillings og litt god drikke til. La oss si det sånn, Benedicte ble lettere beruset, var rett før ho ropte på elgen. Vi avslutta med å se en eller anna film som gikk på Tv1000.

I dag lå jeg egentlig i senga å så på tv en stund før jeg sto opp. Jeg har sommerjobb på Ibsen museet i Grimstad for andre året på rad og derfor har jeg litt jeg må lese meg opp på før jeg har første jobb helg neste helg. Etter å ha lest en stund så fant jeg ut at jeg skulle lage Cookies, Yummo! Mens jeg holdt på kom mamma og pappa hjem og sa at vi var invitert på middag hos broren min, så etter jeg var ferdig å bake gikk turen ned til broren min og spise. Når vi kom hjem igjen gikk jeg igang å lese litt mer Ibsen.

Nå venter litt mer Ibsen på meg før jeg skal legge meg. Jobb igjen i morra og Røde Kors møte etter jobb.

Peace Out!

Jannike

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar