tirsdag 2. april 2013

9 måneder i USA!

På denne tida for 9 måneder siden satt jeg på flyet på vei inn mot New York med store sommerfugler i magen på vei mot mitt nye eventyr. Jeg kan med sikkerhet si at tiden har gått så alt for fort, om bare 3 måneder skal jeg si hadet til livet mitt her, jeg skal si hadet til alle vennene jeg har fått og jeg skal si hadet til jentene mine..

I går kom mailen som alle Au Pairer vet kommer.. Mailen hvor du får beskjed om at året går mot slutten og at tiden er inne for å snart skulle si når du vil fly hjem.. En rar og merkelig følelse..

I dag kommer min bestevenninne Benedicte til San Francisco, så jeg håper på at ho finner noe tid til meg i morgen. Vi har jo trossalt aldri vært fra hverandre mer enn 2-3 mnd. før og det var når ho var på folkehøgskole..

Nå sitter jeg å spiser kvikklunsj og Anton berg påskeegg (noe jentene og syns er veldig godt) mens jentene tegner med kritt på asfalten utenfor huset..

Skjer ikke så mye for tida, har begynt å finne ut av hvilke ting jeg skal ha kjøpt før Det Blå Lyn (min fars bil) skal sendes hjem til Norge med alle mine ting i begynnelsen av juni..

Vi Blogges en eller annen gang når jeg har noe å fortelle igjen..

Peace Out!

Jannike ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar