onsdag 4. juli 2012

New York..

Hei alle sammen!

Da var man på Au Pair Training School på Long Island. Reisen gikk forholdsvis fint - med unntak av en turbulent landing på Newark Airport. Landet ca. kl. 14.30 New York tid i går og var fremme på skolen ca. kl. 19. Kjørte gjennom New York City på veien - AWESOME!! 

I morges våknet jeg ca. kl. 06.15 - sånn er det når det er så varmt.. Stortsett 30 grader eller noe.. Fikk somlet meg til frokost kl. 7 og så begynte timene kl. 08.15. Har heldigvis kjempe kul lærer - hvis ikke hadde vi sovnet i klasserommet uten AirCondition. Har heldigvis et par lange pauser i løpet av dagen i tillegg til lunsj.. Dagens lunsj var typisk amerikansk kafeteria lunsj med kylling burger med pommes frites.. Til alle måltider er det fri tilgang til brus dispenser også.. Middagen var ikke så veldig appetittelig så ble bare litt pirking i maten - ble ikke bedre av at jeg fant et hår i cookien min.. Så vi gikk bort på den lokale Grosery Store å handler litt (jeg fikk kjøpt slippers siden jeg kun har pakket lukkede sko). Deretter gikk vi på Wendy's der jeg fikk mitt første møte med ordentlig amerikansk Junkfood.. Var egentlig ikke noe godt, men bedre enn kafeteria maten:-) 

Nå sitter jeg og daffer litt før jeg skal legge meg - i morra venter en lang dag med Class fra kl. 8.15-21.00.. Merker man blir sliten av denne varmen og å konstant snakke og tenke engelsk.. 

Vi snakkes! :D

Peace Out

Jannike <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar