mandag 2. juli 2012

I'm on my way!

Da satt man på Gardermoen.. Flyet går om litt over 2 timer og ho jeg skal reise sammen med kommer om ca. 45 min..

De siste dagene har gått i ett, har prøvd å skvise inn mest mulig med flest mulig i løpet av kort tid.. Fått masse tantekos av verdens hærligste tantebarn og å få litt tid sammen med venner og familie.. Jeg har fått pakket ned det siste av tingene mine som ikke skulle være med i kofferten for å lagre det hjemme hos mamma og pappa..

Kofferten ble pakket og tror jeg har litt margin for litt shopping når jeg er i New York.. Har også litt god plass i kofferten jeg har som håndbagasje.. Har heldigvis en liten bagasjevekt jeg har med meg :-)

Var selvsagt kjempe trist å si hade til alle sammen, men tror jeg får et konge år med masse opplevelser :-)

Nå skal jeg sitte her å nyte resten av juicen min, mens jeg venter på reisekompisen før det er å fly i retning Dusseldorf (med 35 min. transfer) og deretter NEW YORK!!!!!

Stemningsbilde av ei som nærmer seg å ha vært våken i 24 timer..
Vet ikke hvor mye oppdateringer det blir tid til i New York, men kommer i alle fall en oppdatering når jeg kommer til San Rafael til helga :-) Kommer sikkert til å være innom Facebook et par ganger for de som er så heldige å ha meg som venn der :-)

Peace Out!

Jannike <3

Denne sangen datt inn i hodet mitt i sted, så tenkte å dele den med dere :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar