tirsdag 26. juni 2012

6 dager til avreise! :-D

Dagene er veldig hektiske for tiden! Bare 6 dager igjen til avreise!

Jeg brukte store deler av helgen til å pakke ned alt som ikke skal være med over atlanteren ned i pappkasser. Så nå er det bare møbler igjen på rommet mitt, bare et skall igjen.. Lørdag kveld var jeg nede hos verdens beste Benedicte og koste meg sammen med ho, Nikki (Nicolay) og Martin med god mat og drikke. Jeg endte også opp med ny hatt:
La min elsk på den i vinter en gang jeg var nedom,
og siden den ikke ble brukt fikk jeg den!
Søndagen ble brukt sammen med herlige tantebarn og tantekos og så lagde jeg, Malin og Benedicte våruller, sprøstekt svin og innbakt kylling - kjempe godt!

I går våknet jeg og følte meg små uggen, men fikk dratt meg på jobb. Gikk hjem kl. 12 igjen og var hjemme i dag også.. Satser på jobb i morra siden det er siste dagen.. Men som jeg sier så er det bedre å bli syk nå enn om en uke når jeg befinner meg i USA. Blir litt trist å slutte, men ser frem til nye utfordringer og opplevelser på andre siden av atlanteren.

I morra når jeg er ferdig på jobb setter jeg sannsynligvis snuten mot Kristiansand, har litt lyst til å se om jeg finner en kjole som jeg kan ta med til USA, mye av klærene mine bærer preg av å ha jobbet med barn de siste åra, trenger virkelig noe som ikke minner om en sliten barnehagetante. Jeg må også få gått gjennom klærene mine, velge ut det som skal være med til USA, det som skal spares her hjemme, det som skal gis vekk til Røde Kors Butikken i Arendal og det som skal kastes.

I morra kveld kommer Line - eldste niesa mi på overnattning før vi skal ha en real Tante og Line dag på torsdag. Tenkte at vi skulle ta en tur i Jumbo Lekeland og en tur til byen og bare kose oss.. Torsdag kveld skal hele familien samles for å spise middag sammen - kjempe koselig!!

Fredag blir det nok en tur til Arendal for å levere noen ting på Røde Kors Huset og treffe Malin.. Ellers har jeg ikke noe særlig planlagt - dagene er hektiske og går kjempe fort! Før jeg vet ordet av det sitter jeg i bilen i retning Gardermoen og mitt store eventyr..

Her er forresten bildet som møtte meg her om dagen da jeg tok turen innom for å sjekke bloggen:
1000 lesere og 40 innlegg!
Veldig morsomt at så mange er interessert i min hverdag og min vei mot USA!

Nå skal jeg snart få lagt meg før det er siste dag på jobb i morra!

Peace Out!
Jannike <3 

2 kommentarer: