onsdag 20. juni 2012

SOMMER!!

Jeg har enda ikke ferie, men det er fortsatt SOMMER!! Jeg er også mye mer ute på jobb når det er fint vær, så i dag tror jeg faktisk jeg har klart å bli litt solbrent...

Etter jobb i dag kjørte jeg i retning Sørlandssenteret sammen med Malin. Først var det overlevering av min kjære kanin til hans nye eiere, var jo litt vemodig, men tror det blir bra der. De har en jente kanin fra tidligere og bor landlig til. De kjøpte også buret og luftegården jeg hadde, så da slapp jeg å lagre på det. Etter å ha levert fra meg kaninen ble det litt handling på Sørlandssenteret. Jeg endte opp med et bånd med lås til å ha rundt kofferten min, to sykkeltights, to topper og en krem beregnet på tattoveringer, tok den på med en gang jeg kom hjem og ser allerede resultat - den heter Tattoo Shine og koster 139,- fås kjøpt hos Apotek 1 og Boots apotek. Finnes også en som heter Tattoo After Care for nye tattoveringer. Sånn et tips til alle med tattoveringer ;-)

Fine Kaninen <3


Når vi var på Sørlandssenteret tok jeg også turen innom Norli, da jeg har tenkt å kjøpe med meg Karius & Baktus på engelsk til jentene i USA. Har kommet frem at dette er en koselig bok og om de ikke er interessert i å lese, så kan vi alltids synge sangene:-) Ho jeg snakket med sa at de var tomme og at de var tomme på lageret, men når hun sjekket på dataen så viste det seg at de faktisk hadde den på Norli i Grimstad. Så i morra etter jobb skal jeg nedom å hente den :-)


Når jeg kom hjem lå passet mitt med visum inni å ventet på meg.. Så nå er det bare å pakke så er alt klart til å reise til USA!! AWESOME!!!!! :-D

Nå skal jeg straks somle meg inn i dusjen før jeg legger meg og det er opp på planleggingsdag på jobb i morra..

PeAcE OuT

JaNnIkE <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar