lørdag 2. juni 2012

1 MÅNED IGJEN!!!

I dag, 2. juni, er det en måned igjen til jeg reiser!! Dette kommer til å gå kjempe fort! Kjempe surrealistisk følelse å tenke på at på denne tida om en måned er jeg på vei mot New York! Blir kjempe trist å reise og forlate alt her hjemme, men gleder meg kjempe masse til å bo og oppleve USA og også å få oppleve en liten del av Canada også!

Har ikke gjort mye de siste dagene, tilbrakt litt tid sammen med de herlige tantebarna mine.

I går var jeg nede hos min bror og daffet sammen med han og min svigerinne.. Siden min bror hadde kjøpt ny trådløs skriver i bursdagsgave til min svigerinne fikk jeg den gamle, så nå har jeg skriver også - praktisk å ha når jeg kommer hjem fra USA..

I dag sov jeg litt lenge før jeg lagde meg havregrøt til frokost. Etter en stund kom Benedicte opp for litt jenteprat og for å hjelpe meg å spise opp den siste halvdelen av vannmelonen jeg kjøpte forrige helg. Jeg dro etterpå på butikken for å handle middag og for å hente det internasjonale førerkortet mitt på posten - nå er nesten alle papirer i boks, mangler bare politiattesten, men mistenker at de som skal skrive den kanskje streiker.. Når jeg kom hjem sto verdens kjekkeste og beste nevø på snart 2 år og ventet på tanta, stor fornøyd når tanta herja litt med han - han hadde et litt gullkorn fra barnemunn i sted, gutten gikk rundt og surret litt før han helt alvorlig kikker på meg og sier: å gjø du tante? Kjempe herlig!!

Nå har jeg en liten pause i å lage Qesedilla for å se Glee.. Resten av kvelden regner jeg med at går til å slappe av og kose meg med god mat og drikke..

Peace Out!

Jannike ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar