torsdag 14. juni 2012

Visum check :-D

Var oppe kl. 0330 i morges og satt meg i bilen sammen med pappa..

Satte snuta mot Oslo og den amerikanske ambassaden.

Vel fremme i Oslo tok vi en kaffe på Pascal før vi stilte oss i kø utafor ambassaden. Etter ca. en time i kø kom jeg gjennom sikkerhetskontrollen.. Fikk betalt for visumet før jeg ble bedt om å vente, ventet igjen en times tid før jeg måtte gi fingeravtrykk og jeg måtte vente litt til.. Etter en kort stund var det bort til vindu nr. 3 hvor jeg bør stilt noen spørsmål og fikk beskjed om at visum var godkjent og at passet kommer i posten i løpet av en uke med visum i..

Nå sitter jeg i bilen hjemover i nærheten av Skien en plass..

Mangler bare å få tilbake passet med visum og flybillettene mine så er alt i boks og klart til avreise..

Peace Out!
Jannike;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar