tirsdag 17. juli 2012

Tirsdag!

Akkurat nå sitter jeg i sofaen og daffer.. Jentene er nettopp lagt for dagens andre lur, sånn går det når de står opp kl. 05.30..

Så snart ho som vasker er ferdig på kjøkkenet tenkte jeg å bake boller.." så kan jentene få det som snack når de våkner igjen :-)

Etter litt snacks kan det være at vi tar en liten tur ned i den lille parken nedi nabogata :-)

I kveld skal jeg møte Kim på Starbucks:-) Kim møtte jeg på Skolen i New York og vi er begge i samme Au Pair gruppe og i samme by.. Så blir koselig med en kopp kaffe og kanskje vi ender opp med å få shoppet litt også (noe jeg har gjort en god del av allerede).

Men nå skal jeg se litt mer på tv før jeg går igang med bakingen i mitt kule forkle:-)

Peace Out!
Jannike <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar