torsdag 26. april 2012

Første Match

Fikk for noen timer siden min første match med en vertsfamilie! Spennende! En Familie fra en by 30 min kjøring fra San Francisco.. Nå er det bare å håpe på at de er interessert i meg også og at de tar kontakt for telefonsamtale... 

Ting går fort i svingene for tida.. Begynner sakte men sikkert å gå opp for meg at om 3 måneder er jeg sannsynligvis i USA.. Merkelig!

Er fortsatt syk, mistenker streptokokker i halsen, så blir en tur til legen i morra.. Når jeg tenker tilbake kan jeg nesten ikke huske sist jeg har følt meg så dårlig.. Var mer oppegående og frisk når jeg hadde lungebetennelse for 2 år siden.. 

Men nå må jeg få lagt meg, så får jeg håpe på litt spenning i morra og at legen kan finne ut hva som feiler meg.. Er ikke så digg med vondt i halsen, høy feber, febersmerter og hodeverk flere dager i strekk..

Good Night!

Peace Out!

Jannike <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar