lørdag 28. april 2012

På bedringens vei..

Da var man endelig begynt å bli bedre. Fikk en heftig penicillinkur hos legen på torsdag, så satser på å på jobb igjen på mandag..

Som dere ser har jeg lagd ny header på bloggen, hadde litt energi i går så da lagde jeg ny.. Forandring fryder!

Har fått dato for fagprøven, så om 1,5 uke skal jeg i ilden! Satser på at det går og at jeg består, slik at jeg får reise til USA.. Et av kravene fra Au Pair byrået er at man har fullført videregående utdannelse, så er avhengig av å bestå..

Har ikke hørt noe fra vertsfamilien jeg er blitt matchet med, så får vente å se om de tar kontakt i løpet av helga, hvis ikke blir jeg nok matchet med en ny familie.. Får vente i spenning..

Men nå venter snart litt mer penicillin, Taco til middag og kanskje en film eller noe sammen med Benedicte etterpå.. Ikke så veldig mye som skjer, formen er fortsatt ikke på topp, så tar det fortsatt litt med ro..

Peace Out!

Jannike ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar