tirsdag 17. april 2012

Mobilblogging

Endelig fått app på IPhonen så jeg kan blogge fra telefonen! Sweet!

Hektiske dager for tiden, kom hjem fra sesongens siste På Flukt spill, for min del i alle fall natt til mandag… utrolig merkelig at dette sannsynligvis blir mitt siste spill på 1,5 år, med mindre de får til På Flukt i USA. Litt trist å si hade til beste gjengen, får håpe jeg rekker å komme meg på Røde Kors Ungdom landaleiren i Juli før jeg reiser.

Nå venter jeg i spenning på litt fremgang med søknaden til Au Pair byrået, så jeg forhåpentligvis har vertsfamilie snart:-)

Fremover nå blir det fokus på fagprøven, håper på å få den om ca. en måned.

Men nå starter jeg snart på jobb, så får avslutte her med et bilde jeg tok på flyet på vei til På Flukt spillet i helgen.

Peace out!

Jannike <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar