søndag 29. april 2012

San Rafael here I come??

Snakket med vertsmor og deres nåværende Au Pair i ca. en time.. Følte jeg fikk god kontakt med vertsmor og det virker som en kjempe koselig familie..

Familien består av mor som jobber som plastisk kirurg, far er hjemmeværende og 2 tvillingjenter på 1,5 år. De bor i San Rafael, en by med ca. 55000 innbyggere som ligger ca. 30 minutter og kjøre fra San Francisco.. Så er masse å oppleve innenfor kort avstand.

Familien virket veldig positive til meg og virket som om de neste allerede hadde bestemt seg for at de ønsker meg som deres Au Pair.. Avtalte med vertsmor at vi skulle sende litt mail utover uken.. Spennende!!!

Hvis dette er familien for meg (hvilket jeg håper det er) så blir avreise sannsynligvis 2. juli, 6 dager etter jeg begynner på ferie fra jobb.. Dessverre betyr det da at jeg ikke får vært med på Landsleiren til Røde Kors Ungdom, men får være der i "ånden" og håpe på oppdateringer på Facebook underveis..

Tror det var alt for denne gang, nå venter snart senga før jeg skal opp å prøve å komme meg på jobb igjen i morra..

Peace Out!

Jannike<3


Et bilde fra mitt nye hjemsted??

2 kommentarer:

  1. Spennende da, dette blir gøy for deg :) Helt på andre kanten av USA da men det er jo i den staten du ønsket mest ^^,

    SvarSlett
  2. Var jo California og Florida som jeg håpte på og så vet jeg at i San Francisco området har de en del Røde Kors aktivitet, hvilket som er et stort pluss :D

    SvarSlett