tirsdag 24. april 2012

Update

Da var man klar for jobb igjen etter en feberrik natt og en sykedag hjemme i går, formen er litt så som så, men må fungere. Måtte på jobb i dag for å forberede fagprøve "tentamen" i morra. Jeg har valgt temaet maur og skal blant annet lage Maurfarm sammen med ungene, spennende!

Når det kommer til Au Pair eventyret dumpet det en kjempe konvolutt ned i postkassa i går med masse info, så fikk lest litt gjennom det i går. Så må jeg få lagt inn et profilbilde på profilen min hos Au Pair byrået og få laget en kort presentasjonsvideo av meg selv. Det får bli etter morgendagen er overstått..

Men nå må jeg avgårde å jobbe..

Peace out!

Jannike ;-)

1 kommentar:

  1. Hei søta
    Gratis med søknaden har gått igjennom. Da er du vel snart klar til å sitte ned med meg en dag og sjekke vertsfamiliene som er intressert^^, Svømme til fredag foresten?

    SvarSlett