søndag 22. april 2012

Godkjent søknad!

Hei hå!

Søknaden min er nå godkjent, så nå er jeg bortimot sikret å reise! Nå venter jeg bare på å få mine første match med vertsfamilier og telefonsamtale med de.. Spennende! Alt avhenger av at jeg består fagprøven, så nå må man bare krysse fingrene!

Ellers skjer det lite for tida, mye forberedelser til fagprøven og masse frem og tilbake med Au Pair byrået..

Tror kroppen min allerede har begynt å savne den herlige gjengen med instruktører fra På Flukt for jeg har drømt om På Flukt og den herlige gjengen 2 ganger de siste dagene.. Blir litt trist uten den gjengen 1 helt år i USA!

Men nå venter Glee på tv og så må jeg bytte sengetøy på senga!

Peace Out!

Jannike <3

Et av mine favoritt bilder, vet egentlig ikke hvorfor..
Et jeg tok til en skoleoppgave for noen år siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar