søndag 27. mai 2012

Årets første bad!

Først av alt kan jeg meddele at jeg har visum/reise hjerne.. Føler alt som surrer oppi hodet mitt er visum og reise og alt som må ordnes med det ene og det andre.. Er glad for at fagprøven er overstått for å si det sånn, så jeg ikke trenger å bekymre meg om det også..

Har forresten fått svar fra Ambassaden i Oslo om at siden det virker som om jeg har sterke bånd til Norge godkjenner de at jeg kan komme på visumintervju i Oslo i stedet for København.. Må bare ordne med en bostedsattest for å dokumentere det.. Så 14. juni er det visumintervju i Oslo, si fra hvis du vil ta en kaffe eller noe :-)

I går var jeg på Groos med Benedicte, min bestevenninne gjennom snart 15 år, sammen med noen venner av ho igjen.. Der fikk jeg somlet meg ut i vannet og fikk tatt årets første bad, veldig tidlig til meg å være, i fjor tror jeg faktisk ikke at jeg badet i det hele tatt.. Badet med klær på vel å merke og kjørte hjem i kliss våte klær.. Var noen morsomme ansiktsutrykk på Line på 4 år og Adrian på 2 år når tanta kom vandrende inn i stua kliss våt.. Priceless!!

Dagen i dag har gått til tantekos med Mie på 3 år og så fikk tante hilst på Ava også.. Har også sett MGP, velfortjent seier til Sverige!!

I morra tenkte jeg å lage en kalender til Line som ho kan holde litt nedtelling til Tante Bajas kommer hjem fra USA. Så må jeg vell prøve å få sydd litt på sekken jeg begynte på for en tid tilbake - må nesten gjøre den ferdig med tanke på at min mor er overbevist om at jeg aldri kommer til å bli ferdig.. På kvelden er det snakk om god mat og drikke med gode venner, alltid kos! <3

Nå skal jeg ligge å daffe litt i senga å daffe før jeg legger meg!

Peace Out!

Jannike ;-)

Bilde jeg tok på båttur  for noen år siden, med litt inspirasjonstekst.
Har dette hengende innrammet på veggen for inspirasjon i hverdagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar