mandag 14. mai 2012

Fagprøve bestått!!!! :D

Mye som har foregått de siste dagene! Hadde fagprøve onsdag-fredag sist uke og høring i dag og jeg BESTO!!! Da er det ingenting i veien for at jeg kan reise til USA!

På fredag var jeg i sørlandsparken sammen med Malin <3, Kjempe koselig.. Jeg fikk kjøpt gaver til tantebarna som snart har bursdag og fikk kjøpt meg ny håndbagasje size koffert..

Resten av helga har gått til tantebarn kos og å slappe av, i tillegg til at jeg har begynt å sy meg ryggsekk - ikke nødvendigvis et sjakktrekk med min über gode tålmodighet..

Nå fremover har jeg masse papirer og styr som må ordnes før jeg reiser, ser ut til at avreisedato blir 2. juli slik som jeg ønsket... Må sannsynligvis til Oslo (evt. København) i løpet av de neste ukene for å ordne visum, så hvis noen i Oslo har lyst til å finne på noe eller har plass på sofaen sin - Skrik ut!! Regner med å prøve å få visumsamtale på ambassaden en fredag eller mandag, så jeg kan ta et par dager i Oslo...

Nå venter litt avslappning på sofaen før jeg skal tilbake på jobb på personalmøte..

Peace Out!

Jannike ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar