tirsdag 22. mai 2012

Visum!!

I dag kom de første visum greiene på mail, i tillegg så kommer noen i posten også..
Litt kjipe tider å ringe til ambassaden på, så får ikke ringt før på torsdag, gidder ikke begynne å fylle ut noe før jeg har snakket med ambassaden og de har bekreftet at jeg får lov å søke via ambassaden i Oslo.. Sånn er det å være dansk statsborger i Norge..

Byrået ønsker at jeg ordner tid mellom 31. mai og 14. juni, men hadde håpt på at jeg kanskje kan få tid 4. juni, slik at jeg kan reise inn lørdagen eller søndagen, så får jeg tatt farvel med folk, hengt litt med folk og tatt en siste shoppingrunde før jeg reiser.. Så hvis noen har en seng/sofa ledig i Oslo området i disse tider eller vil treffes - SKRIK UT!

Ellers så har jeg endelig klart å ta meg sammen og slutta å drikke brus og å spise så heftig mye godis - i alle fall i hverdagene.. Og siden jeg de siste ukene har våknet ca. kl. 6.15 hver dag, tenkte jeg at jeg skulle være flink å begynne å stå opp å gå meg en tur i lysløypa oppi skogen her eller kjøre til Dømmesmoen..

Nå skal jeg ligge i senga resten av kvelden for å se de to siste episodene av Frustrerte Fruer..

Peace Out!

Jannike ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar