torsdag 24. mai 2012

Visum søknad!

Nå er visum application fylt ut på nettet og jeg har fått booket tid på ambassaden for intervju.. Satser på at alt går i boks nå!

Fikk mail fra vertsfamilien i morges, der det blant annet stod at de gjerne ville ha meg med når de skal til Canada i månedskiftet Juli/August, først til Toronto og deretter på "hytta" ved der vertsfar er fra.. Awesome!! Det som er en kjempe fordel med denne familien er at de har en Au Pair nå fra Australia og ho har sagt seg villig til å sette meg inn i rutiner og hverdagen med jentene før jeg reiser, slik at jeg ikke står på bar bakke når jeg kommer dit!

Går sakte men sikkert opp for meg at jeg endelig skal få oppfylt drømmen min om å bo i og oppleve USA!! Og så er det faktisk bare litt over en måned til avreise.. Gleder meg!!

Ellers så ble jeg tante for 4 gang i går til en liten jente som har fått navnet Ava..

Nå venter senga og litt søvn før jeg skal opp i morra for å kjøre en stolt nybakt storesøster i barnehagen (vi skal nemlig høre smurfeversjonen av Haba Haba i bilen) før jeg ruller meg selv til jobb!

PeAcE OuT

JaNnIkE ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar