søndag 20. mai 2012

IKEA <3

Jeg er som mange kanskje vet temmelig impulsiv, så etter å ha tilbrakt litt for mange timer foran dataen i dag sendte jeg en melding til Malin om ho hadde lyst til å bli med meg på IKEA.. Så på 20 minutters varsel satt vi i bilen i retning sørlandsparken..

Egentlig skulle jeg bare ha noen kasser til å pakke i etterhvert som jeg begynner å pakke ned rommet mitt og Malin skulle egentlig bare være med som moralsk støtte.. Jeg fikk da kjøpt kasser og noen poser til å pakke i, men endte også opp med en lite, blått firkantet gulvteppe og et par andre..

Når jeg kom hjem rydder jeg over skrivepulten og pyntet litt:-)

Blomsten med potte kjøpte jeg på IKEA i dag, samme med det hvite lyset med vanilje lukt.
Fyrstikk esken fikk jeg i gave fra en tidligere kollega når jeg sluttet, håndlaget dekor!
Den rosa PEACE og den blå HAPINESS steinen ble kjøpt på TIGER i Danmark i Påska..
Takk for turen Malin! :-)

Peace Out
Jannike;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar